gabinet fizjoterapii zielona góra
Nazywam się Katarzyna Saczków i jestem fizjoterapeutką, która w zawodzie pracuje od 2007 roku. Aby skutecznie nieść pomoc pacjentom systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w specjalistycznych kursach i szkoleniach. Zajmuję się leczeniem dolegliwości narządu ruchu, najczęściej objawiających się bólem o różnym natężeniu i umiejscowieniu, który powoduje dyskomfort w codziennym funkcjonowaniu a czasem ogranicza lub całkowicie uniemożliwia wykonywanie pewnych czynności. Ponadto zajmuję się terapią dzieci i młodzieży z wadami postawy i skoliozami, osobami uprawiającymi sport oraz rehabilitacją pacjentów będących po operacjach i urazach narządu ruchu.

Terapia z głową

Diagnostyka i terapia wymaga ode mnie odpowiedniej wiedzy i umiejętności. Często przyczyna dolegliwości bólowych jest zlokalizowana w innym, oddalonym miejscu a moim zadaniem jest odnalezienie struktury za to odpowiedzialnej i poddanie jej terapii. W swojej pracy dbam o bezpieczeństwo i odpowiedzialne podejście do pacjenta na co pozwala mi znajomość wielu metod, technik i sposobów leczenia.

Wiele dolegliwości to również skutki niewłaściwych pozycji, braku ergonomii czy stresu. Oprócz terapii wymagają one edukacji pacjenta, zadania ćwiczeń oraz okresowych zabiegów by nie dopuścić ponownie do dużych dysfunkcji, a w konsekwencji silnego bólu.

Więcej informacji w ofercie i opisie metod.

• Ukończone studia na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku fizjoterapia (2007 rok).
  • Praca w Zakładzie Rehabilitacyjnym „Elżbietanki” (2007-2015 rok).

Przebyte kursy i szkolenia

• Masaż klasyczny
  • Masaż leczniczy
  • Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenziego cz. A
  • Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenziego cz. B
  • Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenziego cz. C
  • Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenziego cz. D
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia wad postawy oraz skolioz w/g koncepcji FITS (Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz)
  • Proprioceptive Neuromuscular Facilitation – PNF
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich
    • Techniki Energizacji Mięśni cz.1
    • Techniki Energizacji Mięśni cz.2
    • Mięśniowo – powięziowe rozluźnianie
    • Techniki Aktywnego Rozluźniania
    • Dysbalans mięśniowo – powięziowy
    • Terapia punktów spustowych)
  • Kinesiology Taping
  • Funkcjonalna Osteopatia i Integracja
  • Analiza radiologiczna w Ortopedii, Traumatologii i Onkologii Narządu Ruchu
  • Koncepcja Terapii Obrzękowej
  • Terapia Manualna wg koncepcji Briana Mulligana cz. A i B
  • Masaż Tkanek Głębokich
  • Manipulacje Powięziowe (Fascial Manipulation) I i II poziom

W celu umówienia się na wizytę proszę o kontakt pod numerem 691 967 957.

Terapia manualna, Zielona Góra
mgr Katarzyna Saczków