masaże zielona góra
Jak przygotować się do pierwszej wizyty?

Przed wizytą

Dokumentacja medyczna

Jeżeli posiadają Państwo aktualne badania (RTG, USG, TK, MRI), należy zabrać je ze sobą.

Lekki posiłek

Na 1-2 h przed wizytą nie należy spożywać obfitych posiłków.

Wygodny strój

Na wizycie konieczne będzie rozebranie się do bielizny, dlatego zaleca się, by była ona wygodna i niekrępująca. Przydatny okazać się może strój sportowy.

W gabinecie

Wywiad

Wywiad jest bardzo ważną częścią wizyty. Polega na odpowiadaniu przez pacjenta na pytania dotyczące obszaru dolegliwości, czasie ich trwania, przyczynie powstania, ruchach nasilających ból itp. Wywiad dotyczy również chorób współistniejących, stylu życia, przebytych urazów i operacji (sięgających nawet czasów dzieciństwa). Jeśli pacjent ma ze sobą badania diagnostyczne (RTG, USG, MRI, TK), zostanie poproszony o ich przedstawienie.

Badanie

Przed badaniem pacjent poproszony zostanie o rozebranie się do bielizny, co pozwoli ocenić postawę ciała, zlokalizować obszary nadmiernego napięcia mięśniowego, przeprowadzić badanie manualne oraz testy ruchowe.

Terapia

Na podstawie wywiadu i badania zostaje postawiona wstępna diagnoza funkcjonalna, a następnie pacjent poddany zostaje terapii. Techniki terapeutyczne i ćwiczenia dobierane są indywidualnie do każdego pacjenta.

Po wizycie

W zależności od zastosowanych technik pacjent może czuć się zmęczony, rozbity lub może wystąpić nasilenie objawów. O możliwych reakcjach pozabiegowych oraz czasie ich trwania powiem każdemu pacjentowi indywidualnie w gabinecie, gdyż zależą one m.in. od wyboru techniki terapeutycznej.

Więcej informacji o rehabilitacji, masażu i terapii indywidualnej w Zielonej Górze – w ofercie i stosowanych metodach. Rejestracja telefoniczna pod numerem 691 967 957.